Wednesday 11 June 2014

Hitted

le mau

Sabar dalam bersabar .

Leks .

Takkan lari jodoh dikejar . Kah .

Aku dah menggedik macam confirm ada putera idaman kalbu datang melamar dah berdiri depan pintu rumah dah kenapa ? Sedarlah sedar .

Berhenti memasang angan angan bagaikan Mat Jenin .

Ha Ha Ha .

***


















































Lori dekat depan ni punya slow .

Tensi .

Tensi .

Tensi .

Tensi .

Tensi .

Tensi .

Tensi .

Mari kita potong . Muehehehehe .






***

Dan selebihnya . Legend .

That red in colour proton boleh tahan rosak . Damage memang adalah .

Pintu belakang belah kiri agak terkesan . Tempat nak isi minyak tu apa ntah nama dia boleh tahan hancur tak leh nak buka macam biasa pintu kecil comel dia tu . Kah .

Penutup dekat dalam tu pun pecah .

Pengalaman pertama .

Almost accident . Almost going to dead . Almost tak menaip benda ni .

Serious .

Kecut perut eden .

"Lepas ni drive hati hati . Jangan memotong lagi . Kebanyakan kes orang kemalangan tu memotong then being hitted oleh kereta dipotong. Drive perlahan lahan . Yang penting selamat . Nasib umur masih panjang , Allah masih sayang tu tak apa apa . Kereta nasib okey juga masih boleh guna . Alhamdulillah . Ingat ! Cakap orang tua tu doa . Ikut . Jangan degil . Sabar kak . Allah uji tu . Allah suruh belajar sabar ."


Keinsafan yang tiada peri .

Sabar dalam bersabar .

Orang sabar banyak rezekinya .

Serious .



Allah bersama dengan orang orang yang SABAR .



That's the reason .

Last but not least , agak tiada kaitan cuma aku nak pesan .

Berhati hatilah di jalan raya . Ingatlah orang yang tersayang .

Ouh .

Aku tak apa apa . Aku selamat .

Life is blessing .

So, be grateful .

Aku pun tak paham point aku .

Leks .

No comments:

Post a Comment