Sunday 29 December 2013

Mujahid Syurga


Bintang Syurga


Biar darah jadi baja
Biar tulangku menjadi tonggaknya
Islam tetap di puncak
Biar imanku terus melonjak

Aku tekad
Aku rela
Sekalipun aku dihenyak

Burung-burung igau terbang
Rohku tenang melayang
Syurga firdausi menunggu ku datang

Bidadari pun tersenyum
Merindu cumbu harum
Di saat cinta mekarku bercantum

Pergi ku tak kembali
Kerana memburu nikmat syurgawi
Itulah yang hakiki
Itu yang abadi
Dan ku tidak mati
Bahkan hidup dengan rezeki ilahi

Kejayaan (kejayaan)
Kebahagaiaan (kebahagiaan)
Kepada para syuhada yang dirindukan

Datang.. datanglah wahai syahid
Dambaan mujahid
Aku relakan sakit yang sedikit

Dari tahanan sementara
Biar aku nestapa
Demi bahagia untuk selamanya

Salam rindu salam sayang salam penuh kesyahduan . Salam wangi membawa haruman syurga dari Ilahi . Siapa kita itu bukan masalahnya . Siapa sahaja boleh syahid . Apa yang penting niat . Andai dapat syahid , Subhanallah . Dapat syurga .

Andai ada cita cita lebih baik usaha istiqamah untuk meraihnya . Jangan berhenti . Allah pasti bantu . Usaha itu perlu . Fehh .

Setiap orang layak dapat apa yang dia nak !

No comments:

Post a Comment